Profil člena - Amper

Amper - Galerie

Amper

 INFO

Město:Křepice
Model auta:Volvo S60 D5 2003

 O uživateli

K vozům značky Volvo jsem se dostal jako slepej k houslím. 

Vše začalo jednou, ne zrovna pěknou, autonehodou, kdy jsem ještě tehdy řídil VW Golf. Ovšem po totálce, kteoru mi pojišťovna uhradila, přišlo dilema, jaké auto dále pořídit.  Na výběr padaly auta jako Škoda Superb první generace, Octavia druhé generace nebo znovu Golf, ovšem už v páté generaci.  A pak jsem si vzpomněl na Matěje (už. jm. VKf Chase), že kdykoliv jsem s ním mluvil o autech, vždy vychvaloval svoji C70 a celkově Volvo jako takové (a že měl pravdu). Řekl jsem si: "Proč se po tom alespň nepodívat na izerátech?" Po cca hodině hledání jsem se shlídl v S60 první generace, ovšem hodně mě děsil naftový motor o objemu 2,4l.  Zatelefonoval jsem Matějovi, abych zjistil co a jak a nejdůležitější informace byla, že ten den byl v Brně místní sraz, kde zrovna jedna S60 bude. Nakonec po první jízdě s ní a pár pohledech bylo jasno. Moje další auto bude S60.

 

Tím začalo ne zrovna krátké hledání konkrétního vozu. Po prozkoumání několika vozů v Brněnských bazarech, kde se nacházela vozidla, která bych nedoporučil ani nepříteli, jsme našli jeden kousek s D5 bez DPF poblíž Domažlic. Jediné co mě na tomto konkrétním kusu odrazovalo, byla automatická převodovka. Nakonec jsme auto (opět s Chasem) projeli, koupili, přepsali a já dojel domů. Bohužel Chase, ke vší smůle, měl poruchu na autě a musel pouze o čtyřech válcích z Plzně do Prahy. Ale o tom jinde. 

 

Auto jsem dovezl domů, udělal klasický servis po koupi, tj výměna oleje v motoru, převodovce, rozvody, napínák na drážkovém řemenu atd. A když to vezmu kolem a kolem, tak ten klasický servis kolem auto je to jediné co na něm dělám. V servisu to stálo jen 3x - repas alternátoru, tyčky stabilizátorů a gufero mezi převodovkou a motorem.

Krom toho opravdu jen měním oleje, pneumatiky, tankuju a dolívám kapalinu do ostříkovačů. 

 

Co se týká úprav auta, tak jediné co mi na autě chybělo byl 3,5mm AUX vstup na rádio, který záhy vyřešil emulátor CD Changeru, který je nyní v plánu vyměnit za novější model s Bluetooth. Přecejen ovládání na volantu je něco, na co jsem si, společně s tempomatem, u tohoto auta zvykl tak, že nechápu, jak jsem bez těchto věcí mohl dříve existovat.

 

Na závěr této slohovky, bych jen dodal, že koupě tohoto auta opravdu nelituju. A konečně vím, co pořád Matěj měl s tím, jak je Volvo dobré. 

Amper - galerie
Amper - galerie
Amper - galerie