Jméno: | Matěj Vozdek |
Město: | Brno |
Model auta: | Volvo C70 T5 1998, Volvo XC70 D5 AWD, C70(XC) 2,0t 2000 "Bednakytu" |
barva: Custom blue
motor: 2.3T5 B5234T3 - vstřiky z 2,4 T5, svody z S60R, chip ARD stage 2
rok výroby: 1998 (MY99)
původ: Itálie
výbava: komplet kůže + vyhřívání, dvouzónová klima, palubní počítač, tempomat, čirá optika, xenony
Story 2014: Když jsem poprvé uviděl inzerát, říkal jsem si že 120kW je prostě málo. Ale nakonec jsem si řekl, že alespoň podívat se na něj můžu. Když otevřeli garáž, byla to láska na první pohled... už prostě nebylo cesty zpět a ještě ten večer byl doma. Nějaké protesty měl, ale nakonec si na mě zvykl a zatím se chová více než uvědoměle. Aktuálně se chystají drobnosti jako zjistit kde jsou drobné chyby v elektrice a jejich likvidace spojená s doděláním vyhřívaných sedaček, následně vystřelovák místo klasického klíče :)
Edit 2016: Proběhlo dodělání tempomatu a výměna budíků za custom plasmové dle vlastního návrhu. Doladila se drobná neplech v elektrice. Byl kompletně vyměněn interier za dvoubarevný exclusive a výhřevem. Palubní deska získala bílé podsvícení včetně radia SC901.
Edit 2017: Rok 2017 byl poněkud náročnější. Na záčátku roku odešlo do věčných lovišť turbo (jak se později zjistilo, bylo toho na něj díky Italskému chipu trochu moc. Než repasovat 12T turbo, pořídil jsem 16T a (blbec) ho rovnou nechal osadit. Následně se nechala osadit nerezova 3´ downpipe. Během dvou měsíců přišlo nevyhnutelné a nově osazena 16T slintala olej pomalu až na zadní nárazník. V dubnu šla tedy znovu ven a na kompletní repas do Special Turbo, zároveň s turbem přišlo osazení úplně nové downpipe, protože nerezovou při instalaci jeden nejmenovaný šikula zprasil tak, že už z ní nebylo použitelné vůbec nic (a já si furt říkal, proč v autě cítím spaliny). Po repasu vše fungovalo cca měsíc. Bohužel ke konci května začalo repasované turbo pískat a znovu se oběvil zápach v kabině. Opět tedy turbo ven a na reklamaci. Tam ovšem zjistili, že problém je v exhoust housingu, který praskl skrz na skrz okolo stavící hřidele. V tomto okamžiku nastal problém, protože tento díl není od Mitsubishi uvolněn do aftermarketu, což znamená, že jsem byl docela v bezvýchodné situaci. Naštěstí tuto komponentu vyrabí v repliace a performance úpravě ARD. Proběhla tedy objednávka k níž se nakonec přidal i IC od SNABBu. Ovšem, když už bylo jasné, že auto bude minimálně dva měsíce stát (než díly přeplavou oceán), nebyl bych to já, aby mě nanapadla nějaká hovadina... a tak zároveň proběhla konverze na 2,3 T5 z roku 2002 (origo 184kW) s nasledných chipem od ARD (stage 2) :)
Edit 2021: Auto aktuálně stojí už nějaký pátek v garáži a čeká na montáž 19T turba a dalších pár drobností. Bohužel na něj teď není tolik času, jak by bylo potřeba.
barva: Scarab green metallic
motor: 2.4D5 D5244T - chip VolvoTune.nl Stage 2
rok výroby: 2004 (MY04)
původ: Německo
výbava: komplet kůže + vyhřívání, bufík, dvouzónová klima, palubní počítač, tempomat, čirá optika, xenony, tažné, RTI, facelift zadní světla, BT modul od D5T5, radio HU803 + OEM subwoofer v kufru, přídavný chladič automatu.
barva: Montana Mist green
motor: 2.0t B5204T4
rok výroby: 2000 (MY00)
původ: Itálie
výbava: kompletně překopáno na térén, zadní náprava portály, přední naprava XC90, ochraný kryt pod motorem, MT pneu, zakázková zahrádka
barva: Onyx Black Metallic
motor: 4,4l V8 B8444s
rok výroby: 2007 (MY08)
původ: Německo
barva: Onyx Black Metallic
motor: 2,4 D5;B5444t
rok výroby: 2004 (MY04)
původ: Německo