Volvo výkonem nešetří. Dynamické parametry jsou u tohoto středního SUV lepší než u mnohých "ostrých" hatchbacků.
Velká část lidí, kteří si kupují SUV velikosti nového Volva XC 60 (nebo i větší), stále asi nedá dopustit na dieselový pohon. Jenže švédská automobilka vlastněná Číňany nabízí také zážehové přeplňované čtyřválce s lákavými parametry. Vyzkoušel jsem variantu T6, což je nejsilnější a nejrychlejší XC60 vybavené pouze jedním motorem. Myslím tím, že nejde o hybrid. Verze T8 má totiž stejný agregát, jaký pracuje v T6, avšak doplněný ještě elektromotorem. Ten výkon 235 kW navyšuje ještě o dalších 65 kW. Výsledkem toho je o šest desetinu sekundy lepší akcelerace z nuly na stovku než v případě oné T6. I ta ale má T6 docela působivou hodnotu 5,9 sekundy.